Crochet South Bay Shawl

 

 

 

 

Ada orang kata macam lapik tibi kat kampung.. aiihhh molottt… mau kena pancong kah?? hahah ini shawl lain dari lapik tibi kat rumah mak kite ek… sebab saya guna pakai benang import… kalau benang import jangan ler buat lapik tibi… rugi yoo…. lapik tibi peten kerang la..biji jagung… pakai benang beli kedai kat kampung… murah pun murah..baru berapa ringgit sebuku tak gitu??

 

Benang import baru sampai di Malaysia.. Dapat juga kite beli… bukan senang nak dapat.. kalau beli online kena beli bundle.. kos pos aje dah beratus..uhuhu tapi harga untuk benang colorfull ini pastinya berbaloi dengan hasilnya…. 🙂

 

Untuk pakai sendiri kite tak rasa apa-apa… yang penting selesa…sedap pakai.. boleh pakai bila-bila masa sesuai dengan cuaca negara kita kerana benang ini tidak panas.. Jenis benang halus.. kandungan benang ada ‘silk’.. itu yang best..
Untuk kelainan saya kait edging dengan hiasan manik sekeliling.. juga rose tassel.. kite kan minat rose 🙂

 

Ok lah.. berminat untuk tempahan saya open bagi tahun depan ye… e-mailkan terus ke : pnfizan@sew-addict.com