Pororo Pink Hat

pororo pink

pororo pink1

 

Pororo Pink Hat merupakan repeat order dari Norazeana, Putrajaya. Pororo pertama dulu beliau pernah tempah pada 3 tahun lepas. Kali ini setelah mendapat cahayamata ke-dua beliau membuat tempahan lagi untuk kedua puterinya. Maka pilihan warna adalah pink!

 

Terima kasih dik kerana sudi menanti hampir 6 bulan untuk tempahan ini berikutan kekangan masa saya untuk menyiapkannya tanpa pernah bertanya status bila tempahannya boleh siap! Terima kasih sekali lagi.

Set Pink Hello Kitty for New Born Baby

hello kitty1

 Hello Kitty Booties New Born size

hello kitty2

Hello Kitty Beanie New Born size

hello kitty

 Both set..

 

Assalamualaikum.. minggu cuti sekolah yang sangat sibuk.. dari celik mata hingga tidur.. beginilah rutin setelah anak-anak membesar.. tidak lagi seperti 8-9 tahun lepas… dulu ye la..budak-budak mana nak makan sangat.. so mak budak sangat rilek.. sentiasa duduk depan desktop (dulu tak de lagi laptop.. henpon canggih.. 3G.. WIFI..) dulu pakai Jaring (Modem) haha.. masak pun sekali sehari.. itu pun waktu ayah depa nak balik dari kerja… selain tu mak daet.. tu sebab dulu kite kurus dan ramping kan kan kan… sekarang dah lain.. joint sekali makan tu..kekadang kena habiskan makanan yang dorang tak habis…uhukss.. badan dah bengkak! HELP!!!! Kena lagi ayah dorang pun dah tak nak makan luar..hari-hari balik rumah t/hari nk makan makanan wifey masak.. ok, itu sebab komitment saya tinggi.. dah tak boleh nak menyantai macam dulu lagi… lagi budak-budak sekolah.. dari subuh hingga malam gi mari, gi mari ulang ambil antar mereka sekolah.. mengaji… tuisyen.. full 7 D/4W!

 

ok berbalik ke modus operandi asal… kaitan di atas adalah tempahan rakan lama masa Matrikulasi dulu.. yang baru saja melahirkan anak baru… Tahniah Syida!! Saiz yang di pinta adalah saiz bayi baru lahir.. tapi saya buat besar sikit dalam 1-2cm dari saiz asal supaya boleh pakai lama….

Terima kasih sudi berurusan dengan Sew Addict..

 

NOTA: Jika anda berminat untuk membuat tempahan, mohon baca dahulu Terma & Syarat di sini: http://sew-addict.com/?page_id=1217

 

Gambar di dalam web ini adalah hakmilik sepenuhnya kepada pemilik website ini. Sebarang plagiat tanpa kebenaran adalah dilarang sama sekali.

original handmade from Sew Addict handmade by Fizan
original picture taken by Fizan!

Puan Fizan.